Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Μμμμμ...το γλυκό μου ιστιολόγιο μετρά μιας μέρα ζωή και είμαι περήφανη γι'αυτό.....στη σημερινή ανάρτηση θα σας εξηγήσω την ονομασία που έδωσα στο αγαπημένο μου  blog .....παράξενη και μεγάλη θα σκεφτείτε αλλά η απορία σας θα λυθεί πιστεύω....γιατί άραγε ν επέλεξα αυτό το όνομα; Μμμμμ ας τ πάρουμε αρχή ....είμαι ένας άνθρωπος που παλεύω μέσα μ γ πολλά πράγματα ακόμα και  μερικές στιγμές και τον ίδιο μου τον εαυτό....λοιπόν σ αυτή διαδικασία π λαμβάνει χώρα στ μυαλό μ που πολλοί την αποκαλούν σκέψη -ιδιοσυγκρασία κ άλλα τέτοια-μου συμβαίνει κάτι περίεργο...κάθε βράδυ λοιπόν κάθομαι ξαπλωμένη στ κρεβάτι μ και μ έρχονται εικόνες από την ημέρα που είμαι έτοιμη να αποχαιρετήσω, σκέφτομαι αν στεναχωρεσα κάποιον αν είπα κατι π δν επρεπε πρεπε η ακόμα πλήγωσα κάποιον άλλα και τ αντίθετα...μ αφορμή τισ σκέψεις αυτές λοιπόν το μυαλό αλλακ εγώ η ίδια ταξιδεύω συνεχώς κάνοντας απλή κριτική σ όσα μ συνέβησαν κ ακόμα πιο σκληρή στν εαυτό μ ....μ αυτό τον τρόπο δίνω στην φιλοσοφική μ υπόσταση όπως θ έλεγε καποιος μορφωμένος τροφή γ αναζήτηση και προβληματισμό ....κ κάθε βράδυ ένα παράξενο πράγμα  η σκέψη δεν ησυχάζει....επιστρέφει στα ταξίδια αυτά μ μόνο σκοπό ν καταλήξει κάπου,ίσως ν είναι όντως αυτός ο προορισμός της ίσως πάλι όχι.... όταν δν μπορώ ν καταλήξω κάπου ανανεώνω απλώς το ραντεβού μ με τις σκέψεις γ το επόμενο,κι αν κ πάλι συμβεί το ίδιο στ μεθεπόμενο κ.ο.κ όταν όμως καταλήξω λοιπόν κάπου σ κάποιο λημέρι καινούργιο η έστω γνωστό και οικείο τότε απλώς λέω στν εαυτό μ "όνειρα γλύκα".... αυτό ακριβώς θα κάνω σ αυτό blog θ γνωστικοποιω  τ ταξίδια μήπως βρω απλούς συνταξιδιώτες η συντρόφους που θ μοιραζόμαστε εικόνες από τις δικές μας καθημερινές στιγμές....και όταν καταλήγω η ακόμα πιο αισιόδοξα  καταλήγουμε σ προορισμούς να μοιραζόμαστε την χαρά και την λύτρωση ....πόσο μάλλον όταν πρόκειται γ μια νέα γη, νέα μέρη ,γ νέες ιδέες....τότε θ τα εξερευνούμε μαζί.....μεγάλη μαγεία κρύβει το κάθε ταξίδι....και υπόσχομαι αν οχι καθε βράδυ κάθε νύχτα που δν λέει η δίψα του μυαλού ν κοπάσει θα είμαι εδώ και θ γράφω.....έτσι λοιπόν προκύπτει κ η αστερόσκονη μιας η υπερφυσική αυτή σκόνη δν έλειπε αποτ παραμύθια των γιαγιάδων μας....και το χρώμα που αγαπούσα απο μικρή ήταν τ χρυσό γτ μ έδειχνε ποσό πιο πολύτιμη είναι η σελήνη από τον ήλιο-'άλλωστε αυτη αναλάμβανε καθήκον καθοδηγητή υποδεικνύοντας το ορθό δρόμο και τη καλή τράτα στους ταξιδίωτες,γτ τπτ άλλο σ αυτή τη φύση δεν έχει αυτό το χρώμα....ένας άλλος λόγος που έβαλα στ "όνειρα" αστερόσκονη και κάτι απο σελήνη είναι επειδή η γενέθλια μέρα τ ιστιολογίου μ έτυχε ν ειναι παραμονή εξέτασης ενός μαθήματος (αστρονομιας) δύσκολου και απαιτητικού....τωρα ελπίζω ν καταλάβατε γτ τοσο περίεργος και μεγάλος αυτός ο τίτλος...... ραντεβού λίγο πριν τ όνειρα μας.....